Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; R I N D U ~
Friday 17 May 2013 | 13:37 | 0 comments
Hello and Assalamualaikum semua ;D

Okay sumpah rindu korg gila-gila okay. Haha dah lama sangat tak update blog doe, lupalah yg kite ada blog. Haha
Okay kali nih aku tlis sbb aku dah lamaaaaaaaa sangat tak menulis blog nih. Dah berabuk dah aku punya page nih. HUHU harituh aku exam then dah selesai habis exam and now cuti sem YAHOOOOO! But for 3 weeks ONLY !!! Grrrrr-,- bagilah lama sikit penat tau asyik blajar jea cutinya sekejap jea. Choii
Hmm weekend nih busy skit becouse ada kenduri my cousin. Ohh i orang penting diantaranya OKAY. Seriously :) sbb kita rapat dgn dia so bagi dia kita jea harapan yg boleh tolong or anything else. Sedara-mara pon dah turun KL and Alhamdulillah selamat sampai dah. Now aku kat rumah besok kena bangun awal-awal pagi untuk pegi rumah auntie i. Okayy sampai sini jea. Haha sebenarnya nk lepas rindu jea nih. Hahaha :D


Old things